Продажби и обслужване
Как да създавате лоялни клиенти – ключът към успешния бизнес?
Разберете процеса на вземане на решение на своите клиенти и създайте преживяване на клиентите, което да отговаря на техните очаквания. Разберете формулата на успеха в продажбите и имплементирайте процес на продажби, ориентирани към нуждите на вашите клиенти.
Разберете голямата картина на търговската работа и да планирате необходимите усилия за постигането на търговските си цели чрез проактивно управление на фунията на продажбите;
Разбирате очакванията на своите клиенти и да създадете система, която да отговаря на тях;
Да развивате клиенти, които ви познават, и клиенти, които не работят с вас;
Провеждате стойностни разговори с клиентите си – трансформация от презентация на характеристики на продукта към провеждане на разговор и представяне на решение, фокусирано върху ползите за клиента;
Обслужвате по-ефективно, да стопявате ледовете и да изграждате доверие с клиентите.
Интерактивен тренинг, който ще ви потопи в света на очакванията и нуждите на клиентите. Ще направите план за продажби на своя клуб, след което, в процеса на изпълнение, ще се сблъскате с недоверчиви и недоволни клиенти, на които ще трябва да демонстрирате защо да започнат или да продължат да ви посещават.
Очаквания и нужди на клиентите;
Управление на фуния на продажбите;
Уникално търговско предимство;
Разкриване на нуждите на клиента;
Справяне с възражения;
Затваряне на продажбата;
Спектър на взаимоотношения;
Следпродажбено обслужване;
Net Promoter Score;
Лична фуния на продажбите, с която ще можете да планирате търговските си активности; спектър на взаимоотношенията, с който ще приоритизирате влагането на усилия в различните клиенти и ще можете да изградите индивидуални планове за действие към различните клиенти.
За да се включите в „Модул 2: Продажби и обслужване. Клиентско преживяване, търговски процес, стандарти за обслужването“ от MultiSport Академията, моля обърнете се към вашия Агент Партньорска мрежа.