Ден на маратонката
Предизвикайте маратонките си на 26 март!
Включете се тук
Извадете маратонките си и ги предизвикайте, като се включите в националното онлайн раздвижване на 26 март от вкъщи или от офиса!
Кампанията “Ден на маратонката” се организира за трета поредна година и има за цел да провокира по-активен начин на живот, като обърне внимание към последиците от липсата на движение и мотивира хората да спортуват.
Стимулирайте работния процес, като се раздвижите онлайн заедно със служителите си и ги социализирайте, дори и от вкъщи.
Включете се тукУчаствайте в предизвикателството ни и се включете в онлайн раздвижването и активностите на 26.03.21 г.
Включете се тук?️ 08:30 – Body project с Фани от Yoga District
? 12:30 – SOMA пилатес с Искра от Bikram Yoga
? 14:30 – мотивираща лекция с ултрамаратонеца Краси Георгиев
? 18:30 – Интервална тренировка с Радо от G&R фитнес
Всички активности ще бъдат онлайн в нашата Facebook страница
1. Снимай се, докато се раздвижваш и по-конректно – как правиш клекове.
2. Качи снимката или видеото в профила си във Facebook или в
Instagram, добави #ДенНаМаратонката2021 и не забравяй да направиш поста публичен
3. Предизвикай още трима свои приятели да направят същото.
Като се включиш в предизвикателството, ще участваш в томбола за ваучер от нашите партньори Under Armour на стойност 300 лв.
Предизвикателството стартира на 19.03.2021 г. и е с подкрепата на Under Armour.
Вижте пълните условия за участие в предизвикателството
Като лидер във висшето спортно образование и наука, Национална спортна академия „Васил Левски“ подкрепя за трета поредна година и ще бъде партньор на „Бенефит Системс България“ в кампанията „Ден на маратонката“.
За нас е от голямо значение физическата активност да намира все повече привърженици в цялата страна и затова ще продължаваме да подпомагаме и да сме част от такива социално отговорни проекти.
Ще продължаваме да работим за това, колкото се може повече от работещите хора да осъзнаят, че активният начин на живот е пътят към здравето, самочувствието и благополучието.
„Много промени настъпиха през последната една година и на всеки от нас се наложи да се адаптира към новата ситуация и в компанията, и вкъщи, и в обществото. Но някои неща ще останат същите – като фокуса върху активния и здравословен начин на живот, баланса между работно и лично време, изграждането на сплотен екип. Като организация на отговорния бизнес БФБЛ приветства и подкрепя чудесната инициатива на Бенефит Системс България „Ден на маратонката“, защото в подобни кампании виждаме действителното проявление на ангажимента на нашите членове да прилагат на практика своите политики за корпоративна социална отговорност.“
Животът на маратонката премина от реквизит за спорт към стил на живот. В 2021 г. тя може да бъде и дизайн и мода, но на мен най ми харесва протестът, който носи със себе си.
Това е протест срещу скуката и общоприетите норми за бизнес облекло. Деловият снобизъм трябва да бъде разчупен с движение, защото то е здраве и реално свършена работа.
Аз и екипът на Българска стопанска камара заставаме зад кампанията и стягаме връзките на маратонките, не само на 26 март, а във всеки удобен момент.